4Risk

Odwiedzona przez Ciebie strona internetowa korzysta z tzw. cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Zamknij komunikat.

Strona główna » Aktualności » Czekając na Joe, czyli idziemy do kina!

Czekając na Joe, czyli idziemy do kina!

08-03-2004

Czekając na Joe jest opartą na prawdziwej historii opowieścią o wyprawie dwóch przyjaciół w peruwiańskie Andy. Joe i Simon wspinając się na Siula Grande wybierają najtrudniejszą, zdradliwą trasę – zachodnią ścianę szczytu. Pozornie łatwa droga jest początkiem dramatu, który stawia obu bohaterów przed pytaniami o granicę przyjaźni, odwagi i lojalności.

Górska sceneria w filmie Kevina MacDonalda jest jedynie tłem zmagań wspinaczy z własnym człowieczeństwem i strachem przed jego utratą. To opowieść o sile i odwadze człowieka w spotkaniu ze śmiercią. Film pokazuje nie tylko ludzi, którzy dokonali rzeczy niemożliwych, ale stawia także nam pytanie - co jesteśmy w stanie zrobić by uniknąć śmierci.Dzień 1Wyruszamy. Piękna pogoda. O zmroku dotrzemy do podnóża Siula Grande.Dzień 2Cały dzień wspinaczki w lodzie. W użyciu czekany i raki. Wyprawa trwa.Dzień 3Dziś nie będziemy na szczycie. Droga bardzo trudna. Robi się coraz zimniej.Dzień 4Jesteśmy na szczycie! Zejście będzie trudniejsze niż zakładaliśmy. Pogoda się załamała.Dzień 5Złamałem nogę. Obaj wiemy, że to koniec...Pokazy przedpremieroweKraków – 12 marca – kino pod BaranamiSzczecin – 14 marca – kino KontrastyNowy Sącz – 16 marca – kino SokółKraków – 19-25 marca – kino pod BaranamiPremiera26 marcaOficjalna strona filmu:www.mayfly.pl