adidas is altijd goed

adidas is altijd goed
07 lis 2018 - 03:51:07
Ik heb de laatste tijd heel veel geruchten gehoord dat adidas iets van plan is. Blijkbaar hebben ze Nike Air Max 2017 Donne een nieuw kussenmateriaal dat ze BOOST noemen, dat is samengesteld uit thermoplastische kralen die aan elkaar zijn gesmolten om de tussenzool van een schoen te vormen. Deze geruchten werden bevestigd vanmiddag toen ik het maartnummer van Runner's World Nike Dunk Sky High Femme Magazine opende en een recensie zag van de adidas Energy Boost-hardloopschoen op pag. 92 (de enige lijkt erg op een stukje piepschuim, in niet-gerelateerd nieuws, schreef ik een kort stukje over loopschoenen en verwondingen op pagina 68 van hetzelfde nummer www.neonray.co.uk van RW) .RW beschrijft de schoen als een "bouncy" gevoel en meldt dat het 800 andere schoenen overtrof die ze hebben getest op energieretour na impact. RW schrijft ook dat BOOST minder gevoelig is voor fluctuaties in temperatuur, wat betekent dat de tussenzool niet zo hard aanvoelt als een steen bij het draaien in temperaturen onder Nike Air Max 1 Womens het vriespunt (iets wat ik deze winter vaak heb meegemaakt). Tijd zal uitwijzen of BOOST gewoon is nog een gimmick of een echt revolutionaire innovatie. Als ze de hype waarmaken, zal het interessant zijn om het debat op het niveau van de competitieve www.amolan.es elite te bekijken met betrekking tot een mogelijk prestatievoordeel van de schoenen. ADIDAS heeft vandaag een promovideo vrijgegeven van een balvaltest met de energieretour van BOOST-familielid naar traditioneel EVA-schuim. Want dat is alles wat ik heb - ik zal meer details toevoegen als ik ze krijg. Een paar adidas gesponsorde atleten droegen de Adios Boost vanmorgen, verwacht in oktober, denk ik. Een lager profiel, zoals de Hagio, maar met de Boost-tussenzool, wat vrij duidelijk is als je het ziet. Het ziet er bijna onafgemaakt uit, maar best cool. "Bouncy" werd gebruikt om het te Nike Air Max Command Donne beschrijven, wat ik eerder had gehoord .adidas is altijd goed geweest in het maken van schoenen die snel en snel reageren; dat is waar ze de beste zijn. Ik vermoed dat Boost hetzelfde zal zijn. Nu, als ze gewoon de Adistar-lijn zouden laten vallen. Horizontale Adidas Superstar Womens afvoer wordt volledig door de hardloper gegeven, elke horizontale afschuiving in de zool op de landing zal worden geabsorbeerd en wanneer laden wordt verminderd, verzetten tegen voorwaartse beweging. Dus voor voortstuwing wil je een perfect stijve zool. Horizontale voortstuwingskrachten zijn echter veel kleiner en minder belangrijk voor een hardloper dan de grootte van de verticale krachten die de hardloper op stand moet genereren. Hier kan een zool die zorgt voor een grotere energieretour inderdaad helpen, het zal zelfs helpen de hak van de grond te duwen - slechts een heel klein Nike Air Max 90 Donne Rosa beetje ??De hoeveelheid energie die door de zool wordt geabsorbeerd, is een integraal onderdeel van de kracht over de afstand van compressie, de teruggegeven hoeveelheid is dan afhankelijk van de eigenschappen van het materiaal. De hoeveelheid energieretour Nike Air Presto Womens is altijd aanwezig, dus het is echt een spel van hoeveel energie de zool absorbeert door de hele cyclus. Als deze zool effici?nter is, dan zal het zijn in het verminderen van de verticale energie die door de zool wordt geabsorbeerd.
Autor:

E-mail:

Temat:

Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically. If the code is hard to read, then just try to guess it right. If you enter the wrong code, a new image is created and you get another chance to enter it right.
Wiadomość:

Copyright © 2000-2016 Kazimierz Pawlowski | kontakt | wspolpraca | reklama
design System Zarządzania Treścią - CMS identyfikacja wizualna