waarschijnlijker is dat de handen voor een

waarschijnlijker is dat de handen voor een
12 cze 2018 - 07:32:50
Mijn ervaring met de Mio Link tot nu toe is zeer positief. Ik had gemengde beoordelingen gezien (kijk bijvoorbeeld in het commentaargedeelte over de uitstekende recensie van DC Rainmaker of de recensies op Amazon.com), waarbij sommige mensen meldden dat het HR-signaal van tijd tot tijd vertraagt ??of daalt, terwijl anderen het leuk lijken te vinden het en hebben dergelijke problemen niet gehad. Ik zou Nike Air Odyssey Dames mezelf in het laatste kamp plaatsen.
De opname van de Mio Link was voor het grootste deel solide en consistent voor mij wanneer ik deze combineerde met mijn Vivofit of Garmin 620. De enige keer dat ik drop-outs met enige regelmaat heb gezien, is tijdens een pauze wanneer het signaal naar de 620 op mijn andere hand lijkt te zijn ontwricht, misschien omdat mijn lichaam zich tussen de apparaten bevindt (blijkbaar heeft Adidas NMD Mujerhet ANT + -signaal problemen om door het lichaam te gaan). Ik heb nog nooit een verlaagd signaal op mijn Vivofit gezien dat zich op dezelfde pols bevond als de Mio Link.
In zeldzame gevallen heb ik gemerkt dat de Mio Link een beetje stottert, en elke keer dat dit is gebeurd, heb ik ontdekt dat het eenvoudigweg aanscherpen van de band een beetje het probleem oplost. De sleutel met apparaten zoals deze is om een ??strakke Nike Air Presto Femme lichte Nike Air Max 1 Damen verzegeling te cre?ren tussen het apparaat en de huid - niet onaangenaam strak, maar je wilt niet dat het apparaat veel verschuift ten opzichte van het huidoppervlak. Het kan ook helpen dat ik het iets hoger op mijn pols draag, omdat het naast de Vivofit zit. Dit deel van de pols is iets minder benig en kan een strakkere lichte verzegeling geven.
Ik moet opmerken dat ik enigszins vlezige onderarmen heb, en dit kan Nike Air Max 90 Womens ook een goede verzegeling op mij vergemakkelijken. Ik heb ook een compacte, hoge arm tijdens het rennen en mijn handen blijven meestal voor mijn lichaam (in tegenstelling tot lopen als ze voor en achter mijn heupen naar voren en achteren zwaaien). Sommige hardlopers hebben een lagere, meer overdreven armdraagkracht waarbij het waarschijnlijker is dat de handen voor een deel van de pas door het lichaam worden geblokkeerd Nike Air Max 90 Homme -Nike Air Max 1 Dames het kan zijn dat dit type formulier meer problemen zal veroorzaken met een stabiele signaaloverdracht. Mijn ervaring tot nu toe zijn de hartslaggegevens die door de Mio zijn opgenomen redelijk consistent met mijn waargenomen inspanning, dus ik ben erg blij met de nauwkeurigheid van de opname. Voor een paar voorbeelden van opgenomen hartslaggegevens worden hieronder de hartslagtracks geproduceerd via de Mio Link en Nike Air Max Tavas Dames vastgelegd door mijn Garmin 620. De grafieken zijn schermopnamen van Garmin Connect.
De eerste is van een heuvelachtige 6 mijl lange race in Vermont vorige week - de neerwaartse piek vlak voor de 25 minuten mark was een waterstop en de kleinere neerwaartse piek rond minuut 42 was te wijten aan de komst van een onweersbui en stortbui die een stop noodzakelijk maakte om mijn telefoon en camera in een hersluitbare tas te Nike Air Presto Damen stoppen. Mooi solide!
Autor:

E-mail:

Temat:

Spam prevention:
Please, enter the code that you see below in the input field. This is for blocking bots that try to post this form automatically. If the code is hard to read, then just try to guess it right. If you enter the wrong code, a new image is created and you get another chance to enter it right.
Wiadomość:

Copyright © 2000-2016 Kazimierz Pawlowski | kontakt | wspolpraca | reklama
design System Zarządzania Treścią - CMS identyfikacja wizualna